Πέμπτη 8 Μαΐου 2014

Συνέντευξη του Α. Μεταλίδη

Ο Α. Μεταλίδης, ένα από τα λίγα ταλέντα που έχει βγάλει το σερραϊκό ποδόσφαιρο, αλλά και μαθητής της Γ΄ τάξης του σχολείου μας, μας μιλάει για την έως τώρα πορεία του στο χώρο του αθλητισμού.
Πόσα  χρόνια ασχολείσαι με το ποδόσφαιρο;
Από  πολύ μικρός περνούσα  τον ελεύθερό μου χρόνο παίζοντας ποδόσφαιρο. Απλά σε ηλικία 5 ετών πήγα στις ακαδημίες του Πανσερραϊκού  και έτσι κάτι που ξεκίνησε ως χόμπι έγινε επάγγελμα.
Από μόνος σου αποφάσισες να ξεκινήσεις το ποδόσφαιρο  ή  σε ‘έσπρωξε’ κάποιος από την οικογένειά  σου;
Ο,τι και αν κάνεις  στη ζωή σου πρέπει να σου αρέσει. Έτσι και εμένα το ποδόσφαιρο μου είχε κεντρίσει το ενδιαφέρον, γι’αυτό και ασχολήθηκα με αυτό. Όμως ήταν οι γονείς μου, οι οποίοι  βλέποντας με να παίζω όλη μέρα ποδόσφαιρο, θεώρησαν καλό να με γράψουν σε μια ακαδημία έτσι ώστε να μάθω το ποδόσφαιρο με το σωστό τρόπο.
Πώς είναι  δυνατό κάποιος  να  είναι  επαγγελματίας ποδοσφαιριστής  και  μαθητής;
Κατά τη γνώμη μου  είναι πολύ δύσκολο να  συνδυάσεις και τα δύο. Θα πρέπει να οργανώσεις σωστά το χρόνο σου, ώστε να ανταπεξέλθεις τόσο στις σχολικές υποχρεώσεις όσο και στις προπονήσεις.
 Με τι άλλο ασχολείσαι  εκτός  από το ποδόσφαιρο;
Αν και είναι δύσκολο να  σκεφτώ κάτι άλλο εκτός από το ποδόσφαιρο, νομίζω πως το τένις είναι ένα πολύ ωραίο άθλημα και θα ήθελα κάποια στιγμή να το δοκιμάσω.
Πόσες  προπονήσεις έχεις την εβδομάδα;
Έχω προπόνηση κάθε μέρα, πρωί απόγευμα, εκτός από τη μέρα του αγώνα. Δυστυχώς, όμως λόγω του σχολείου πηγαίνω μόνο το απόγευμα ,αλλά το καλοκαίρι συμμετέχω και στις δύο.
Ποιος  είναι  ο  αγαπημένος  σου παίκτης;
Προσωπικά  μου αρέσει ο Οζίλ, γιατί εκτός από ταλαντούχος παίχτης , παίζει στην ίδια θέση με εμένα και θα ήθελα να έχω  παρόμοιες επιδόσεις και  καριέρα.
Τι  γνώμη έχεις για τη βία στα γήπεδα;
Σίγουρα , η βία στα γήπεδα είναι ένα πολύ θλιβερό γεγονός και  πιστεύω πως κάτι πρέπει να γίνει σύντομα για να αποφύγουμε κάποιο δυσάρεστο συμβάν. Έχοντας  αντιμετωπίσει παρόμοιες καταστάσεις, νομίζω ότι είναι πολύ άσχημο για έναν αθλητή να αντιμετωπίζει βίαιες συμπεριφορές αλλά πρέπει να διατηρείς τη ψυχραιμία σου και να μη καταφεύγεις σε ακραίες πράξεις.
Ποιες  είναι οι φιλοδοξίες  σου για το μέλλον;
Θα ήθελα να καθιερωθώ  στην ομάδα που ανήκω, τον Εθνικό Γαζώρου, και στη συνέχεια να παίξω σε μεγάλη ομάδα του εξωτερικού ή και της Ελλάδος.

                                                                                                                Δ.  ΚΟΜΗΤΟΥΔΗΣ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου