Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

E-twinning 2014-15 : προσεγγίσεις του χορού. Die Jugendlichen beim Tanzen machen SpaB- Ο ΧΟΡΟΣ ΩΣ ΔΡΩΜΕΝΟ, ΩΣ ΑΠΟΔΡΑΣΗ, ΩΣ ΑΝΑΔΡΑΣΗ, ΩΣ ΔΙΑΔΡΑΣΗ

Das Tanzen machen SpaB .
 Die Jugendlichen tanzen viel heutzutage. Die Jugendlichen fuhlen sich mit dem Tanzen wohl. Wir beschaftigen uns mit vielen Tanzenarten. Das traditionales Tanzen, das mondernes Tanzen, das Ballett. Wir besuchen vielen Traditionalvereinin Serres. Wir machen einen Tanzenverein. Wir lernen viele Tanzen. Wir lieben das Tanzen. Wir sind das 5o Lyzeum Serronin Griechenland. Wir wollen mit anderen Schulen aus Ausland zusammenarbeiten.Bis bald .!!!Tschusses
 Συνεργάτες του έργου
1)Maria Papadopoulou, 1e Private Volksschule der Republik Griechenland in Nürnberg ,Γερμανία (ιδρυτής )
2)THANASOUDA EVANGELIA, 5ο Λύκειο Σερρών , Ελλάδα(ιδρυτής)
3)Κατερίνα Σιδέρη, 65 Γ.Λ. Αθηνών, Ελλάδα
4)Ειρήνη - Irini Σακελλαράκη- Sakellaraki, 65 Γ.Λ.ΑΘΗΝΩΝ, Ελλάδα
5)Lorena Lorente, IES Ingeniero de la Cierva, Ισπανία
6)Celina Świebocka, ZSG-Gimnazjum w Jazowsku, Πολωνία
7)Jana. Hlavinková, ZŠ Bílá Lhota, Δημοκρατία της Τσεχίας

Logo von Tanzen machen SpaΒ
Διαστάσεις όψεις του θέματος:

  • Εξέλιξη τους τέχνης του χορού από την αρχαιότητα έως και σήμερα σε διαπολιτισμικό επίπεδο
  • Είδη χορού
  • Χορός και κουλτούρα (ήθη , έθιμα, δρώμενα)
  • Χορός και θρησκεία

    Παιδαγωγικοί στόχοι
  • Γνώση των πολιτισμικών ομοιοτήτων και των διαφοροών μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών αναφορικά με την τέχνη του χορού
  • Αύξηση κινήτρων των μαθητών για την επίτευξη μιας ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής κουλτούρας
  • Εξωστρέφεια- δυνατότητα εμπλοκής των γονέων και άλλων φορέων στη δράση
  • Βελτίωση της γνώσης των ξένων γλωσσών
  • Η ενεργός συμμετοχή και η εμπλοκή των μαθητών στο πρόγραμμα επιδιώκει την αύξηση της αυτονομίας των μαθητών
  • Μάθηση σε συνδυασμό με τη διασκέδαση (καλλιεργούνται η περιέργεια , η φαντασία , οι καλλιετεχνικές δεξιότητες , η ευελιξία, και η δυνατότητα προσαρμογής)

    Μεθοδολογία υλοποίησης
  • Καταιγισμός ιδεών για την εύρεση και διερεύνηση του προγράμματος
  • Προσχέδιο του έργου και ανάθεση εργασιών και αρμοδιοτήτων
  • Επιδιωκόμενοι στόχοι
  • Επίτευξη των στόχοι και αναστοχαστός για την αποτελεσματικότητα και επάρκεια των στόχων
  • Διερεύνηση περίπτωσης αναπροσαρμογής των στόχων
  • Διάχυση αποτελεσμάτων

     Συνεργασία με φορείς
  • Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
  • Πολιτιστικοί Σύλλογοι Σερρών
  • Σχολές Χορού Σερρών
  • ΤΕΦΑΑ Σερρών

    Πεδία σύνδεσης
  • Γλώσσα
  • Λογοτεχνία
  • Πληροφορική
  • Ξένες Γλώσσες
  • Ιστορία
  • Φυσική Αγωγή
  • Μουσική
  • Θέατρο

    Προγραμματισμός έργου
  • Σεπτέμβριος: Επιλογή θέματος, γνωριμία μαθητών και συντονίστριας, συμβόλαιο, επιμερισμός εργασιών
  • Οκτώβριος: Σπάσιμο του πάγου- οιμαθητές μιλού για τα χόμπυ τους, τον εαυτό τους, τον τόπο τους
  • Νοέμβριος: Παραδοσιακοί χοροί, συνδυασμός με ήθη και έθιμα
  • Δεκέμβριος: Μοντέρνοι χοροί
  • Ιανουάριος:Επισκέψεις σε πολιτιστικούς συλλόγους και σχολές χορού
  • Φεβρουάριος: Ο χορός στην αρχαία τραγωδία

    http://twinspace.etwinning.net/210/pages/page/396

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου